Terima kasih atas lawatan anda ke blog ini...

Terima kasih atas lawatan anda ke blog ini...
Jumpa lagi...

KARNADYA ONLINE ; dISKAUN SEHINGGA 40%

KARNADYA ONLINE ; dISKAUN SEHINGGA 40%
Klik pada gambar. Belian melalui 'online' untuk diskaun hebat. sehingga 4 september 2011

Ulasan Buku, Klik pada tajuk BERITA HARIAN

Facebook : Nama penuh saya. Noor Arbaiah Ismail (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je)
Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian.
Rahsia DC : klik pada tajuk Rahsia dalam DC.
Petikan : Bab 1 lihat Bab 1:Lukhman Hakim.. (keseluruhan)
Bab-bab lain, petikan bab 2, 3....

Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 Bintang:)***** Harga diskaun - 35% @karnaDya online sales. (hanya RM 12.35) SEKARANG!!


























Followers

Link kepada Info saya

Link kepada Info saya
Klik pada imej

Link kepada Novel Cinta Sikunang-Kunang..

Link kepada Novel Cinta Sikunang-Kunang..
Sila klik @ gambar

Novel ketiga -Jun 2011

Novel ketiga -Jun 2011
Purnama Merindu

Gambar lokasi dalam novel.. Petikan Bab dari DC

Sila ke Facebook saya.. Lihat album : NOVEL DIMENSI CINTA-LOKASI CINTA...TQ Petikan keseluruhan Bab 1: lihat Bab Lukhman Hakim.. terdapat juga petikan bab2 lain, sila lihat petikan bab 2, 3...

DC boleh dibeli dari... dapatkan 35% diskaun melalui pesanan online KarnaDya.. RM 13.35

KARNADYA - ONLINE SALES, diskaun 20-35%

POPULAR BOOKSTORE

KUNIKURIYA,KLCC

MPH BOOKSTORE

Kedai Buku Muslim dan Minerva (jalan Tunku Abdul Rahman) diskaun 20%

BROWN BLACK BLUES,Sri Hartamas.

BARKAT STORE,Berdekatan Kamdar,Langkawi.


Popular Posts

Komentar

Grab This Widget

Monday, March 8, 2010

Keterujaan saya!




Ketika saya menerima telefon daripada pihak KarnaDya tadi,lebih kurang jam 2 petang, perasaan keterujaan itu begitu tinggi sekali! Pemanggil yang memperkenalkan diri daripada KarnaDya, menjadikan saya sedikit teruja (sebenarnya banyak)... Sebagai penerbit tentulah mereka mahu adakan sesi bersama penulis di mana pembeli buku boleh membeli, bergambar dan menemubual/berbual bersama penulis.

Kata-kata si pemanggil membuatkan saya tergelak, "..kalau ada yang mahu menemubual dengan puan juga..."

Cepat-cepat saya menyampuk,"..ada ke?"membuatkan dia tergelak sama. Bunyinya tidak serius, tentulah!Saya ni kuat bergurau!Orang Kedah kata, "Loyar buruk".Selalunya kalau bersama orang/kenalan baru, saya akan memperkenalkan diri sebagai guru/cikgiii yang juga menulis.. mereka tentu akan mewawancara saya juga.. (ada la kesempatan menjadi celebriti sekejap -a.k.a perasan.. ha ha)

Yang seronoknya, ada kenalan baru saya yang berkata,"huiiss, terre nya,menulis."
Kepada saya, taklah terer pun..ada ramai lagi penulis yang sudah menyiapkan 10-20 buah.. apalah sangat kalau baru 1 buku. Insya-Allah akan menyambung usaha penulisan. Allah cuma beri bakat sedikit dalam bidang ini.Semoga Ilmu yang sedikit kalau berkongsi mendapat berkat!

Buku pertama itu, keterujaannya itu sangat tinggi. Semasa buku baru sahaja berada di kedai buku,(november lepas)saya di rumah, seminggu asyik membelek buku sendiri di rumah, yang saya letakkan di sebelah bantal (sebab macam tak percaya ini adalah hasil penulisan saya) Saya membaca lagi dan lagi, bagi menyakinkan, ini adalah hasil tulisan tangan saya sendiri!

Mungkin buku kedua rasa teruja berkurang sedikit, barangkali.. (bukannya tidak seronok, tapi excited tu sudah berkurang)tapi, tak tahulah pulak, kalau habit lama itu masih ada, tidur dengan novel di sebelah bantal.

Kebiasaannya rutin saya, saya akan ke pesta buku. Tidak ke pesta buku, adalah satu keadaan yang tidak normal bagi saya. Saya boleh berulang-alik dua tiga kali ke sana. Berjalan sampai letih.. dan poket bocor.. he he. Membaca sememangnya hobi giler saya (kata suami saya, sudahlah jangan beli lagi, pergi saja perpustakaan.. tapi membaca tanpa membeli,kurang "kick".. banyak juga buku library yang saya pinjam juga. Insya-Allah, libray mini di rumah saya akan bertukar menjadi libary maxi suatu hari nanti.

Ke pesta buku sebagai penulis, memberi impak dan dimensi yang berbeza (saya harap) Harapan dan doa saya, ramai yang akan membeli buku saya (khasnya) dan buku-bulu KarnaDya amnya (sebab saya menghantar manuskrip saya ke sini kerana saya terlebih dahulu jatuh cinta dengan buku Kak Aina Emir dan KarnaDya) Saya percaya ramai rakan-rakan penulis yang hebat2 akan berada di sana nanti.

Saya mempunyai idea untuk membuat penanda buku untuk diberikan kepada pembeli buku saya. Cuti sekolah ini barangkali dapat saya manfaatkan untuk membuat penanda buku saya. Atau boleh meminta murid yang setia membantu.. sekadar belanja makan tengah hari untuk mereka. (bukan senang untuk menggunting penanda buku satu per satu)

Apapun situasinya, saya teruja untuk berada bersama anda, pencinta buku!

No comments: