Terima kasih atas lawatan anda ke blog ini...

Terima kasih atas lawatan anda ke blog ini...
Jumpa lagi...

KARNADYA ONLINE ; dISKAUN SEHINGGA 40%

KARNADYA ONLINE ; dISKAUN SEHINGGA 40%
Klik pada gambar. Belian melalui 'online' untuk diskaun hebat. sehingga 4 september 2011

Ulasan Buku, Klik pada tajuk BERITA HARIAN

Facebook : Nama penuh saya. Noor Arbaiah Ismail (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je)
Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian.
Rahsia DC : klik pada tajuk Rahsia dalam DC.
Petikan : Bab 1 lihat Bab 1:Lukhman Hakim.. (keseluruhan)
Bab-bab lain, petikan bab 2, 3....

Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 Bintang:)***** Harga diskaun - 35% @karnaDya online sales. (hanya RM 12.35) SEKARANG!!


























Followers

Link kepada Info saya

Link kepada Info saya
Klik pada imej

Link kepada Novel Cinta Sikunang-Kunang..

Link kepada Novel Cinta Sikunang-Kunang..
Sila klik @ gambar

Novel ketiga -Jun 2011

Novel ketiga -Jun 2011
Purnama Merindu

Gambar lokasi dalam novel.. Petikan Bab dari DC

Sila ke Facebook saya.. Lihat album : NOVEL DIMENSI CINTA-LOKASI CINTA...TQ Petikan keseluruhan Bab 1: lihat Bab Lukhman Hakim.. terdapat juga petikan bab2 lain, sila lihat petikan bab 2, 3...

DC boleh dibeli dari... dapatkan 35% diskaun melalui pesanan online KarnaDya.. RM 13.35

KARNADYA - ONLINE SALES, diskaun 20-35%

POPULAR BOOKSTORE

KUNIKURIYA,KLCC

MPH BOOKSTORE

Kedai Buku Muslim dan Minerva (jalan Tunku Abdul Rahman) diskaun 20%

BROWN BLACK BLUES,Sri Hartamas.

BARKAT STORE,Berdekatan Kamdar,Langkawi.


Popular Posts

Komentar

Grab This Widget

Tuesday, February 23, 2010

My next book...




Kerja editing ini tidaklah semudah yang kita nampak... perlu edit lagi..dan lagi..kadang2 membaca sampai beruang kali,kemudian diedit lagi oleh editor,pun masih ada kesalahan terutamanya orang/pembaca yang memang nak cari kesalahan.. he he..

Sebenarnya penulis memang akan mencuba sedaya upaya untuk mencari kesempurnaan.. sebab tak ada orang yang suka akan kesalahan dan kesilapan. Tapi sebagai 'benda baharu' yang bergelar manusia,kita terpaksalah akur yang kita ini hanya manusia biasa.. ada kelemahan dan kesilapan yan menjadikan kita ini memang tidak sempurna.

Tapi kalau setakat ada sedikit kesalahan ejaan,saya rasa bolehlah dimaafkan.. yang ditakuti kalau ada kesilapan fakta/info sahaja.. itu boleh merendahkan krediabiliti penulis...

Saya bersyukur kerana kawan2 saya yang menjadi editor yang dilantik tanpa gaji pun... saya ada editor bahasa inggeris sebab kadang2 kita bercakap main broken je (ingat kelas MR Brown dulu.. murid2nya terdiri daripada murid antrabangsa - orang muda2 belia mungkin tidak pernah mendengar cerita ini) Terima kasih kepada Puan Farahnaz Amany yang sudi menyemak skrip English saya...

Kawan saya,Dr Zuki yang sedia menyemak info perubatan,maklumlah sebagai bekas bomoh saja (saya le) he he : banyak perkara yang kita tidak tahu di sebalik 'the other sides of being dr'... rasa macam senang nak tulis tapi payah dan salah info. Sepupu suami, Dr. Andura yang juga membantu.

Untuk murid saya, yang menghasilkan motivasi secara semulajadi dan sentiasa menjadi pendorong di belakang tabir.

Kawan2 yang sedia membantu cari maklumat walaupun kawan2 maya yang belum bertemu pun... belum kenal secara peribadi... saya pasti ingin bertemu anda sangat2!

Dan sekiranya anda sudah bertem saya/mengenali saya : dan apabila bertemu lagi,saya terlupa nama anda,di mana bertemu, Silalah maafkan saya. Nama orang/angka memang menjadi masalah besar saya. Terdiri daripada nombor personaliti 2,2,2 : masalah negatifnya adalah :keliru... (nama saya sendiri pun kadangkala terlupa juga.. he he he) Muris saya kadang2 selalu test saya dengan bertanyakan nama mereka. Memang tentu gagal.

Kisah-kisah anda banyak memberi saya ideas yang tidak putus2... Sebenarnya tidak sabar menghabiskan manuskrip.. sudah rasa tergolek kepala ini dibuatnya. Walaupun menulis ini seronok,tetapi menamatkannya adalah keseronokan yang tidak terbilang dan terjulang.

No comments: