Terima kasih atas lawatan anda ke blog ini...

Terima kasih atas lawatan anda ke blog ini...
Jumpa lagi...

KARNADYA ONLINE ; dISKAUN SEHINGGA 40%

KARNADYA ONLINE ; dISKAUN SEHINGGA 40%
Klik pada gambar. Belian melalui 'online' untuk diskaun hebat. sehingga 4 september 2011

Ulasan Buku, Klik pada tajuk BERITA HARIAN

Facebook : Nama penuh saya. Noor Arbaiah Ismail (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je)
Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian.
Rahsia DC : klik pada tajuk Rahsia dalam DC.
Petikan : Bab 1 lihat Bab 1:Lukhman Hakim.. (keseluruhan)
Bab-bab lain, petikan bab 2, 3....

Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 Bintang:)***** Harga diskaun - 35% @karnaDya online sales. (hanya RM 12.35) SEKARANG!!


























Followers

Link kepada Info saya

Link kepada Info saya
Klik pada imej

Link kepada Novel Cinta Sikunang-Kunang..

Link kepada Novel Cinta Sikunang-Kunang..
Sila klik @ gambar

Novel ketiga -Jun 2011

Novel ketiga -Jun 2011
Purnama Merindu

Gambar lokasi dalam novel.. Petikan Bab dari DC

Sila ke Facebook saya.. Lihat album : NOVEL DIMENSI CINTA-LOKASI CINTA...TQ Petikan keseluruhan Bab 1: lihat Bab Lukhman Hakim.. terdapat juga petikan bab2 lain, sila lihat petikan bab 2, 3...

DC boleh dibeli dari... dapatkan 35% diskaun melalui pesanan online KarnaDya.. RM 13.35

KARNADYA - ONLINE SALES, diskaun 20-35%

POPULAR BOOKSTORE

KUNIKURIYA,KLCC

MPH BOOKSTORE

Kedai Buku Muslim dan Minerva (jalan Tunku Abdul Rahman) diskaun 20%

BROWN BLACK BLUES,Sri Hartamas.

BARKAT STORE,Berdekatan Kamdar,Langkawi.


Popular Posts

Komentar

Grab This Widget

Sunday, October 4, 2009

London,kenapa London?



London Bridge..



Eye of London....



House of Parliment (Parlimen )




Big Ben... jam besar yang mengkagumkan...

Apabila bicara mengenai tempat,salah satu tempat yang saya fokuskan dalam novel saya adalah London? Adik angkat saya Madina @ Dina dan Azlina @Ena bertanya saya,kak kenapa London?
Well,ceritanya panjang,tapi saya ringkaskan... suami saya pernah tinggal di sana agak lama,hampir 10 tahun... London pernah menjdai dunianya dalam awqal 20-an sehingga pertengahan 30-an... terkasima dengan ceritanya mengenai London menjadikan saya pun cuba mencari cerita yang saya boleh kaitkan dengan London. Kebetulan saya pula berasal daripada Langkawi... mungkin tak lama lagi boleh tulis cerita London ke Langkawi...hmmmm. Kebetulan pula watak Zaid Harith dalam novel saya seorang excekutif IT, dan kemudiannya London pernah mengadakan pameran Komputer dan komponen yang terbesar di dunia... dan bermulalah semua cerita ini...

Saya suka terperincikan cerita,maksudnya apa yang dilihat,didengar,dirasa,disentuh..kalau boleh gunakan semua pancaindera untuk menggambarkan sesuatu tempat... bermakna kalau tidak berkesempatan ke London,novel itu membantu anda bergerak ke sana,mengembara ke sana... saya sendiri pun belum lagi ke sana...jadi saya membayangkan diri saya di sana bagi membolehkan saya mengembara dan menikmati bandaraya London...Dan London melalui bacaan dan apa yang dapat kita lihat,sangat menakjubkan...

Saya sendiri terpaksa membaca buku travelog mengenai London,melihat peta London yang dipinjamkan daripada seorang murid saya,berpuluh jam di depan internet bagi mencari info bagi membolehkan saya mengembara (mengzahirkan diri saya sebagai Zaid Harith di sana) muka surat 65-104 yang mencritakan pengembaraan Zaid di London.

Saya harapkan anda akan gembira membaca dan akan mengembara bersama saya di London..

No comments: