Terima kasih atas lawatan anda ke blog ini...

Terima kasih atas lawatan anda ke blog ini...
Jumpa lagi...

KARNADYA ONLINE ; dISKAUN SEHINGGA 40%

KARNADYA ONLINE ; dISKAUN SEHINGGA 40%
Klik pada gambar. Belian melalui 'online' untuk diskaun hebat. sehingga 4 september 2011

Ulasan Buku, Klik pada tajuk BERITA HARIAN

Facebook : Nama penuh saya. Noor Arbaiah Ismail (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je)
Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian.
Rahsia DC : klik pada tajuk Rahsia dalam DC.
Petikan : Bab 1 lihat Bab 1:Lukhman Hakim.. (keseluruhan)
Bab-bab lain, petikan bab 2, 3....

Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 Bintang:)***** Harga diskaun - 35% @karnaDya online sales. (hanya RM 12.35) SEKARANG!!


























Followers

Link kepada Info saya

Link kepada Info saya
Klik pada imej

Link kepada Novel Cinta Sikunang-Kunang..

Link kepada Novel Cinta Sikunang-Kunang..
Sila klik @ gambar

Novel ketiga -Jun 2011

Novel ketiga -Jun 2011
Purnama Merindu

Gambar lokasi dalam novel.. Petikan Bab dari DC

Sila ke Facebook saya.. Lihat album : NOVEL DIMENSI CINTA-LOKASI CINTA...TQ Petikan keseluruhan Bab 1: lihat Bab Lukhman Hakim.. terdapat juga petikan bab2 lain, sila lihat petikan bab 2, 3...

DC boleh dibeli dari... dapatkan 35% diskaun melalui pesanan online KarnaDya.. RM 13.35

KARNADYA - ONLINE SALES, diskaun 20-35%

POPULAR BOOKSTORE

KUNIKURIYA,KLCC

MPH BOOKSTORE

Kedai Buku Muslim dan Minerva (jalan Tunku Abdul Rahman) diskaun 20%

BROWN BLACK BLUES,Sri Hartamas.

BARKAT STORE,Berdekatan Kamdar,Langkawi.


Popular Posts

Komentar

Grab This Widget

Friday, January 15, 2010

Jatuh cinta lagi...





Melihat lagi gambar-gambar kami bersama,saya tidak tahu berapa kerap lagi saya jatuh cinta lagi,dan lagi.. setiap detik hidup kami.

Entah apa yang terdetik dalam fikiran murid saya,tiba-tiba apabila berjalan beriringan ke perpustakaan selepas sekolah,dia bertanya,"cikgu,boleh saya tanya cikgu."
"Yes sure. Pasal sejarah ke?"Pelik juga.
"Are u in love?"Lagi lah pelik.
"Kenapa?Mengapa?"Menang terasalah peliknya sangat soalan murid ini.
"You're smiling. You look sometimes tired but happy."
Memang saya tergelak. Persoalannya,salahkah 'to look happy?'
"In love. Sure. I love my students,family..."dah hati pun terdetik lagi. Macam pelik semacam je soalan ini.
"Cikgu menampakkan perlakuan cinta seperti dalam novel cikgu tu di wajah cikgu hari-hari. Nampak blooming. Happy. Ceria. Fun. Sebab tu saya tanyakan cikgu,adakah cikgu in love."
"Ohh.. "Fahamlah saya,kaitannya penulisan saya dan wajah saya. Pelik juga kalau ada orang yang mengamatinya.
"Well. Jatuh cinta mungkin banyak kali,tapi setelah bersuami,cinta tentulah untuk suami. Mengekalkan cinta tu berterusanlah. Macam pertama kali jatuh cinta juga,hati kita akan rasa berdebar ketika bertemu,kalau bertelefon rasa seronok ketika bercakap... kalau dia tersenyum,hati kita pun terasa girang bersama.Ritma dan bunyian jantung berulang kali...begitulah..." Dalam hati berbisik juga,'haiya' kalau dibuatnya dipercaya semua perkara yang berlaku dalam novel dikaitkan dengan saya sendiri,"PARAH LAH JADINYA" ...semua yang terkandung dalam penulisan bukan cerita sesiapa... hanya rekaan dan khayalan kita semata.
Inilah yang agaknya dikatakan oleh Aisyah,peminat novel yang saya temui di MPH One U:novel yang memenangi hati agaknya,akan menjadikan seolah kita sebagai watak di dalamnya.
Unik!Saya bertanya lagi,"habis awak akan jadi Surayalah."
Dia menjawab balik,"tentulah."Dalam hati saya berbisik lagi, "saya pun mahu jadi Suraya juga. " Tapi saya sudah bertemu Lukhman saya,di alam nyata. Hah,sudah terlambat untuk memancing seorang Lukhman lain lagi.

No comments: