Terima kasih atas lawatan anda ke blog ini...

Terima kasih atas lawatan anda ke blog ini...
Jumpa lagi...

KARNADYA ONLINE ; dISKAUN SEHINGGA 40%

KARNADYA ONLINE ; dISKAUN SEHINGGA 40%
Klik pada gambar. Belian melalui 'online' untuk diskaun hebat. sehingga 4 september 2011

Ulasan Buku, Klik pada tajuk BERITA HARIAN

Facebook : Nama penuh saya. Noor Arbaiah Ismail (Berkawan dialu-alukan, berkawan biarlah beribu, berkahwin,biarlah kekal satu je)
Ulasan buku: Klik pada tajuk :Berita harian.
Rahsia DC : klik pada tajuk Rahsia dalam DC.
Petikan : Bab 1 lihat Bab 1:Lukhman Hakim.. (keseluruhan)
Bab-bab lain, petikan bab 2, 3....

Nora Fuad sengaja ledakan simpati, paksa pembaca buat pilihan. Penulisan lahirkan minda kelas pertama. INFO Dimensi Cinta Pengarang: Nora Fuad Tebal: 441 halaman Penerbit: KarnaDya Solutions Sdn Bhd Harga: RM19.00 Bintang:)***** Harga diskaun - 35% @karnaDya online sales. (hanya RM 12.35) SEKARANG!!


























Followers

Link kepada Info saya

Link kepada Info saya
Klik pada imej

Link kepada Novel Cinta Sikunang-Kunang..

Link kepada Novel Cinta Sikunang-Kunang..
Sila klik @ gambar

Novel ketiga -Jun 2011

Novel ketiga -Jun 2011
Purnama Merindu

Gambar lokasi dalam novel.. Petikan Bab dari DC

Sila ke Facebook saya.. Lihat album : NOVEL DIMENSI CINTA-LOKASI CINTA...TQ Petikan keseluruhan Bab 1: lihat Bab Lukhman Hakim.. terdapat juga petikan bab2 lain, sila lihat petikan bab 2, 3...

DC boleh dibeli dari... dapatkan 35% diskaun melalui pesanan online KarnaDya.. RM 13.35

KARNADYA - ONLINE SALES, diskaun 20-35%

POPULAR BOOKSTORE

KUNIKURIYA,KLCC

MPH BOOKSTORE

Kedai Buku Muslim dan Minerva (jalan Tunku Abdul Rahman) diskaun 20%

BROWN BLACK BLUES,Sri Hartamas.

BARKAT STORE,Berdekatan Kamdar,Langkawi.


Popular Posts

Komentar

Grab This Widget

Friday, January 22, 2010

Marathon Jiwa.


Saya berjanji dengan jiwa saya dan minda saya yang saya akan cuba menghabiskan manuskrip baru dengan lebih cepat. kalau Dimensi Cinta,saya berjaya habiskan dalam tempoh satu tahun,bermakna untuk buku kedua ini,saya perlu habiskan dengan lebih cepat. Target saya, 6 bulan. Kepada saya sendiri,kedengarannya mustahil,tapi tidak mengapalah. Saya cuba memujuk diri,kalau terlebih pun,mungkin seminggu dua.

Sepatutnya Bulan Januari,saya sudah menamatkan manuskrip tetapi,saya belum boleh berjaya menghabiskan bab 8(bermakna ada dua bab lagi).. Saya sudah keletihan. Walaupun sudah merancang setiap langkah dalam manuskrip saya, memfailkan maklumat setiap bab sebelum memulakan penulisan,tetapi bersaing antara komitment kerja dan komenment diri sendiri,sayav rasa saya sudah 'pancit' di tengah jalan.

Buat pertama kali,saya kehilangan selera makan, dan otak saya kelihatannya tidak mahu tidur. Setiap kali saya mahu tidur,minda saya masih aktif ber'cakap' dengan hati dan perasaan saya. Adus!Sukar untuk melelapkan mata,kerana minda masih aktif padahal anggota badan sudah keletihan.

Mungkin saya need a break!Baru 3 minggu sekolah dibuka, saya sudah seolah sudah bermarathon sejauh 100 km. Lelah sekali. Saya memujuk diri sendiri. Buku boleh ditunggu,kalau saya jatuh sakit bagaimana? Jadi,saya mungkin tidak perlu bermarathon lagi, cukuplah berjalan kaki... biar lambat asal selamat.

Selalunya balik dari sekolah saya,selepas 1 jam,saya terus mengadap Lap top dan menulis... (entah mengapa perlu menyiksa diri) Jadi hari ini, saya mengambil keputusan, saya hanya akan menonton movie, sebuah filem romantis, "Night At Rodanthe." Hero lama saya, Richard Gere and Diane Lane. Mungkin malam nanti,barulah saya duduk mengadap lap top kembali, just to get the feeling 'romantik'.

No comments: